Lite gamla resbilder i väntan på nya...


Lite bilder från Barcelona, Florens, Pisa och Paris, min favorit? Florens... Jag känner mig hemma där, hur man nu kan göra det i ett land där man inte pratar språket! Den stad jag trivst sämst i är utan tvekan Riga, och andra plats Barcelona, lite väl kriminellt i min smak, eller hade jag kanske bara otur? Vad har ni för erfarenheter?

Högt på min önskelista står även New York, Miami och LA, de senaste åren har jag ju mestadels varit i europeiska storstäder, så det skulle vara roligt med lite större utsvävningar! Några tips?

       

Kommentarer
Postat av: Amanda i Ghettot

Åh, Barcelona som jag velat åka till så länge! Det verkar så mysigt... Men alla storstäder har väl för- och nackdelar...

2009-08-22 @ 14:38:26
URL: http://amandasghetto.blogg.se/
Postat av: Camilla

svar: hehe, förstår dig. :) alla jag tog den rundan blev jag jättenöjd med. :) tacktack :D

2009-08-22 @ 15:07:01
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0