Nu tar jag tag i det här!

Ja, jag ska ju som sagt till London snart och skulle vilja hinna/ha råd med en italienresa till innan årets slut + att en skidsemester ska bokas!! Detta innebär att det är dags att sluta sprida pengar omkring sig som en toka! Vilket jag har svårt för. Jag ska även försöka att inte "lyxshoppa" så mycket den här gången, mer Primark än Harrods alltså! Kan man inte dra ner på kostnaderna så får man öka intäkterna, eller hur är det man säger?! Så va kan man göra för att öka inntäkterna? Det är jui inte precis så att jag kan jobba mer...

- Jag ansökt om bonuskort på H&M mfl. Kan tyckas konstigt att jag inte har det sen tidigare, men det är ju ett sånt meck med alla kort hit och dit! Det enda kortet som finns i min plånka är ju NK kortet, (nya STIL kom igår föresten, mycket mycket som jag vill ha i den) men det blir det alltså ändring på nu!

- Jag har lagt ut en del grejer som jag inte använder längre på tradera, och mer ska ut!

- Jag har registrerat mig på Gratisbio.se

Någon som har andra tips???

Och visst, en del kostnader kan man dra in på, fler matlådor kanske? Mer då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0