Tillbaka!

Japps, nu var jag här igen! Söndagen blev det Johnny Depp... mums :) Var också in på MUS å köpte lite grejer, ögonprimer och kakeyeliner! Härligt! Nu måste jag bara tvätta mina penslar... Det är ju så man skäms!
Planen för em/kväll är att åka till mina föräldrar och tvätta alla "stora saker" så man kan hänga ut dem!  Så skönt!

Sen ska jag börja packa, för om några dagar är ska jag på SPA! Härligt, men vad har man på sig? Jag menar först ska man på ansiktsbehandling, massage å skrubbar å grejer, och jag brukar ju inte direkt känna mig snygg efter en ansiktbehandling, så vad har man för kläder på sig på middagarna?????? En hatt som går långt ner över ansiktet? Näe, skulle inte tro det... Och man e ju inte så sugen på att slänga på sig massa smink heller, när man precis blivit ren! Hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0