Wiihooo!

Ikväll går tydligen Jag vet vad du gjorde förra sommaren! lskade den filmen när den kom, typ 1997 va? Puhhh det var några år sedan...




Apropå film. dessa vill jag se  NU. Någon som sett de? Värdiga eller ovärdiga att se?

  • Sommaren med Göran
  • Public enemies (Blir nog imorg, för söndag = Bio
  • Benjamin Button


 

    

När jag ändå är inne på ämnet, varför kör inte trean Rachel Zoe på tv3play? Underligt vill jag lova...

För övrigt har jag inte så mycket för mig just nu, sitter på balkongen och pensionärsgluttar lite, surfar runt på lite bloggar, webshoppar, resesidor med mera... Längtar till Londonresan gör jag såklart också! Och SPA resan! Och jag längtar också efter inspiration att fixa till lägenheten lite! Mycket längtan här nu va?

Har även hunnit måla tånaglarna, intressant va? Haha, i ett korall lack, mycket tjusigt! Hade det till mina bruna kilklackar, ljusa jeans, vit tunika och min LV Speedy när jag var och hämtade mat. Lite överköätt för att gå ensaam till en thairestaurang och hämta mat kan man tycka. Men jag kände att jag behövde kompensera för att jag gick dit SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: mia

benjamin button e väldigt bra iaf :)

2009-08-09 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0