Äntligen Lördag!

Shit va skönt med lördag! Vaknade imorse på M´s soffa av att det var helt vitt i luften, det snöade så otroligt mycket! Är ju som sagt bortrest över helgen, i Falun. Igår åt vi middag på en ganska spacad, ny restaurang... Planen var italienska Hammars, men det var fullt! Hursomhelst så var maten super! Och sanrt ska jag börja duscha och väsnas lite så M vaknar :) Annars kommer vi aldrig ner på stan...

Ser inte fram emot att yp skotta fram bilen. HATAR att sopa och skrapa rutot och hålla på, och blöt på händerna! MEn jag ska inte gnälla, jag älskar min underbara snygga bil, och den har ju ändå elektrisk rattvärme! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det blir en bra dag på stan

Happy lördag!

2009-02-07 @ 11:34:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0