Lill Lördag!

Onsdagar... Så härligt! Särskilt kvällarna... Top Model oxh Efterlyst! Ngt speciellt med Aro... Innan dess ska jag hinna med att göra en kladdkaka... mums! Sen måste man planera lite inför lördagen, min pojkvän förtjänar verkligen en fin present!
Kanske en tröja? Idag beställde jag tid hos frisören (igen) har ganska mörkt hår nu och vill få det ljusare till våren... Först var jag inne på typ mörkblond, men visst var Marie Serneholt sjukt snygg i håret? Hur definierar man den färgen?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nja, ljusbrun med mörkblonda slingor? Ta med bilden till frisören, skitsnyggt! Jag håller med om Aro, synd att han åkte ur Let´s dance! Ha en bra kväll!

2009-02-11 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0