Mera snö...

Lördagen blev en riktigt bra dag, bilen var inte alldeles insnöad iaf. Däremor visade det sig att M hade haft öronproppar i. Vilket innebar att allt mitt väsnande bara störde mig själv. Rätt åt mig kan jag kanske tycka...
Det var ovanligt mycket folk i rörelse igår, tydligen så var det nyöppnande av en galleria, med clas ohlson och allt. Varenda människa gick runnt med en clas ohlson påse, helt sjukt....
Med det vart lite shopping även för min del...
Igår kväll var det ju melodifestivalen, jag brukar inte titta men i år så ska vi på finalen, så det känns som att man måste ha lite koll då. Jag är glad att Alcazar gick vidare, jag är förvånad över att Marie inte gick vidare och jag är förundrad över Ugglas.

Idag blir det en lugn söndag... Men jag är sjukt sugen på äppelpaj, så det ska jag tillverka. Gillar recepten på www.smulpaj.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0