Wiihooo

Glömde ju... Vi har ju kikat på ett par lgh senaste veckan, och nu börjar det närma sig. Budgivning är väl inget att se fram emot, men då visar det sig hur långt folk kan vara med... Särskilt förväntansfull är jag när det gäller en speciell, det är en tvåa på typ 65, som behöver en total uppfräschning - jobbigt, men samtidigt så får man det som man vill! Sen har den en stor  inglasad balkong med infravärme, och en väldigt rymlig klädkammare! Så roligt att börja planera... Så hoppas hoppas att den inte drar iväg allt för mycket! Typ såhär hart jag tänkt att mitt badrum ska se ut, men det rosa går nog tyvärr inte min pojkvän med på... Hittat på www.bygghrmma.se
Info om Hafa Dusch Igloo Circle

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med budgivningen!

Ha en bra dag!

2009-02-12 @ 11:02:59
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0