Att göra saker man inte vill...

För några år sedan, efter att ha tagit mig ur ett vidrigt förhållande, så bestömde jag mig för att jag aldrig mer skulle göra något jag inte vill. Jag har varit duktig på att hålla det. Men ibland dyker det upp situationer där man MÅSTE göra saker man inte vill, bara för att inte förstöra för andra. Men hur långt kan man ta det? I veckan gjorde jag något jag inte ville göra. Hade jag satt mig på tvären och vägrat hade många jag bryr mig om blivit besvikna. Nu undrar jag ändå om det är värt det? Jag bröt ett av de viktigaste löftena jag gett mig själv! Och det gör att jag inte alls mår bra! USCH USCH USCH! Ja, det här vart ju ett snurrigt inlägg... Men det är så svårt ibland... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0