Bad ass day!

Japps, idag har det varit en perfekt dag hittills, och det lär ju inte bli sämre! Imorse var jag på gymmet,  de verkade ha fått ordning på luftkonditioneringen så  det var väldigt skönt! Sen vart det stranden med picknick, alltså baguetter, vindruvor och olika sorters meloner, bigaråer med mera med mera... Konstigt nog var det inte så mycket folk vid stranden, kanske för att det var så sjukt kallt i vattnet?! Jaja, man kan ju inte få allt? Eller? När jag kom hem hjorde jag en riktig power smoothie med apelsinjuice jordgubbar och en liten blandning av exotiska frukter. Nu sitter jag nyduschad och laddar för PARTY! Måste väl bara hitta ngt att ha på mig, ngt som matchar dagens förbättrade bränna! Idag har alltså inte varit en så tokig dag att bo i Sverige :)



Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

vardagslyx är det bästa lyxet. eller lyx i största allmänhet som har med en själv att göra är plus. allt bra?

2009-07-17 @ 19:57:39
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0