Dagen som varit...

Ja, onsdagen ramlade på... Semestern har nått halvtid... Men jag gnäller inte, onsdag = Lilllördag :) Började dagen med ett pass på gymmet, duktigt va? Sen vart det en shoppingtur, letade skor men hittade inga, så jag tröstshoppade 2st klänningar istället! Good for me!!!! Ska kanske visa imorg? Ngn som vill se? Tyvärr är det inte så många som har hittat hit än, men det verkar ta sig! Snart så, bloggtoppen -  Here I come!!!!! Sen nytt te, Limpopo! Ska bli spännande att testa!Jäjä, efter den lilla shoppingturen vart det bio... Den här svenska Johan Falck typ GIS, eller ja, jag vet inte riktigt vad den hette! Haha, kan ge en recension imorg... En av trailarna var Flickan som lekte med elden, tydligen premiär den 18 september! Härligt! Sen såg jag en plansch med en ny J. Depp film... Det är ju aldrig heller fel! Hörs då! Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0