Förväntansfull...

Min pojkvän kommer hem till mig inatt... haha, det där lät som ett bootycall, men så är inte fallet, han har varit borta på lite semester, alldeles för länge! Och jag saknar honom så... Härligt att ha ngn att vänta på. Har varit konstigt att ha det så välstädat, alla skor på skohyllan, badlakan hängda åt rätt håll osv! Ja ok, efter tjejfesten i Lördags var det allt annat än välstädat, typ som den här gamla Metallica videon ni vet? Men nu kommer han som sagt snart hem, mer brunbränd och därmed ännu läckrare än när han åkte, härligt med kärlek va?


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

ja själv så tycker jag att blekta ögonbryn är skit fult :P

2009-07-07 @ 00:29:50
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0