Just nu!

Japps, detta är vad jag gör just nu! Dricker kaffe och äter lite Dark mint! Förut åt jag alltid Dark milk... Men man får väl ändra sig? Kaffet dricks ur en av mina nya favvisar, matteus keramik! Läckert! Lyssnar även på Kelly Rowland, och kings of leon , alltså någon som vet om de kommer till Sverige snart? Eller har de kanske varit på ngn av alla festivaler som varit? Är inte är riktigt ngn festival typ... Vad jag vet :) Hursomhelst har spotify imponerat på mig... mycket!




Ngn tycker om mig...  3 röda rosor och massa rosa... I love... och den rosa champagnen, mums! Men den ska inte drickas ikväll... ska sparas till ngt speciellt tillfälle.. hihihi...

 

Kommentarer
Postat av: Erika

Den chokladen är otroligt god! :)

2009-07-25 @ 14:13:40
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: AnnaK

Åh, kaffe och choklad, en oslagbar kombo!

Ha en trevlig kväll!

2009-07-25 @ 19:48:55
URL: http://annakmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0