Vad önskas?

Ja, vad vill man egentligen se i en blogg och vad vill jag egentligen GE i min blogg, svårt det här...
Bloggar jag gillar  (har nämligen återupptagit bloggläsandet samtidigt som jag återupptar mitt bloggande)

Englas - härliga inredningstil, kanske lite för "romantisk" för min smak, men ändå! Och gillar klädstilen!
Mogis - har såååå härlig klädstil!

Har någon några tips på annan blogg? En nyupptäck?! Vill läsa om Mode, Mat och lite inredning, och restips såklart!
Men shit, där har jag ju svaret på min fråga! Alltså vad jag ska blogga om, självklart om sådant som jag vill läsa om!

Kommentarer
Postat av: Terese

Mitt spray är från Kicks, 50 spänn och räcker länge :)

Men det är mer som för att döda bakterier, så jag brukar tvätta den med sminkborttagning (rosa flaska från H&M - billig och väldigt bra faktiskt!) och sen spraya, skölja - klart!



Behövs lite balsam emellan åt också bara, för att den ska hålla sig lite mjuk :)



Kram!

2009-07-06 @ 23:07:33
URL: http://fingertoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0